dinsdag 22 februari 2011

Rico is vanmorgen vroeg vertrokken naar het station van Voorhout om met zijn vriendin op stap te gaan, vanavond komt hij weer terug en gaat dan naar huis.
Weet nog niet wat ik zelf ga doen. zo te zien is het is buiten mooi weer, maar toch nog te koud om buiten te zitten door de wind! Denk ,dat ik lekker niets ga doen, gisteren was het een drukke dag met veel gerij! Nu maar wat kalmer aan doen!
Ik heb de hele dag al een zeurende hoofdpijn,heb nog geen pijnstiller genomen, want zo erg is het nu ook weer niet, denk dat ik na een warm bad op tijd naar bed ga en dan zal het wel weer gaan! Morgen is er weer een dag! Wil morgen wel naar de club of ik er blijf eten weet ik nog niet! Danny moet werken, misschien dat Ramon komt en Rico gaat met mij mee! Moet hem om 10 hr.op halen.

Geen opmerkingen: