donderdag 24 februari 2011

De dag is bijna weer voorbij, er is weinig bijzonders gebeurd.Ik kom de laatste tijd weinig in de garage, maar dat komt wel weer als het buiten wat warmer wordt.Rico is even geweest en heeft zijn NS dubbeldekker wagen en 1100 mee genomen, die bofte dat de 1100 voor wisselstroom was het had eigenlijk een gelijkstroom machine moeten zijn, ik heb ergens een fout gemaakt! Mijn oudste dochter is vanmorgen even wezen koffie drinken, maar dat heb ik, geloof ik,al verteld!
Morgenavond laat komt Ramon hier na zijn optreden bij de band.Die band is voor hem erg ontspannend, dat is muziek maken altijd net als zingen! Vooral na de resultaten van een schooltest, waar hij het helemaal niet mee eens was! En dan kan hij zich daar heel erg over opwinden, maar dat zal nu wel wat over zijn,hoop ik!
In de Bultenlaan is alles erg rustig!! Spannende dingen gebeuren hier niet!Morgenochtend even naar mijn vriendin gaan, koffie drinken, tenminste als zij thuis is!
Het was dus eigenlijk een vrij saaie maar wel rustige dag!!

Geen opmerkingen: