woensdag 16 februari 2011


Het is woensdagavond.
Danny en Rico zijn geweest en zo als altijd was het best gezellig, jammer dat Danny zijn interesses voor de SWZ en het rijden aldaar wat verloren heeft, maar daar kan ik helaas niets aan veranderen, wij zullen hem daar voorlopig weinig meer zien,vrees ik. Gelukkig komt hij hier nog wel, maar ook dat zal op de duur wel minder worden, hij wordt ouder en gaat zich voor andere zaken interesseren, krijgt minder tijd door werken enz.enz, later komt dat dan misschien wel weer terug? Er zijn weinig mensen (jongens) die zich hun hele leven voor één bepaald onderwerp 100% blijven interesseren, vooral op hun leeftijd van 16-18 jaar.Mij is dat over het algemeen wel gelukt al heb ik ook mijn up en downs gekend, nu je ouder bent loopt dit allemaal wat makkelijker!Rico woont hier vlak bij en ook zijn school is hier, maar ook bij hem zal dit wel veranderen! Ramon is wat meer behoudender en zal wel langer blijven, denk ik. We zijn nu eenmaal niet allemaal hetzelfde,gelukkig! Als je ouder wordt, en ik ben erg behoudend (!),wil je alles zoveel mogelijk hetzelfde houden, maar helaas gaat dit niet! Dat heb ik zo langzamerhand wel geleerd!
Het raadsel van het niet rijden op mijn baan op het opstelspoor bij het raam is door Danny opgelost, er bleek een losse verbinding te zijn,die zo op het oog niet makkelijk te zien was, ik zei toch, er moet een electricien bij komen, bedankt,Danny!!
Nu kan ik door een of andere oorzaak geen foto's meer uploaden, kan de oorzaak niet vinden, maar Rico komt vanmiddag en dan zoeken we wel wat hiervan de rede is!
Rico is geweest en ik kan weer uploaden! Er zat een stekker in het verkeerde contact van de pc!

Geen opmerkingen: