donderdag 10 februari 2011

Danny en Rico zijn vanmorgen weer naar school vertrokken na een goede nachtrust. Dit weekend gaat Danny Valentijn vieren thuis en vriendin! Volgende woensdag zou hij weer hier komen. dan gaan we deze keer naar de club.Ze vinden het hier fijn en prettig en moeten soms ook hier werken!! Danny heeft helaas niet zo veel zin in de club, jammer, vind de sfeer niet prettig!? Als ze komen is het meestal, graven of grind rijden( het is een algemene klacht en ik weet dat dit ook moet gebeuren!) en daar hebben ze vaak niet altijd zin in!Maar we kunnen ze niet dwingen! Dat heeft natuurlijk wel consequenties voor het rijden in April, want dat wil hij weer wel!.
Vorig jaar hebben we met het vacantie rijden bijna volledig op hun beiden (Danny en Ramon)moeten steunen (ik weet dat omdat ik ook één der gelukkigen was!) en daar is helaas nooit enige reactie op gekomen. Een schouder klopje kan wonderen doen! We hebben ze wel nodig, ik zie het dit jaar weer gebeuren omdat veel oudere leden het laten afweten, de goede niet te na gesproken!!Dat is wel jammer! Je hebt de jongelui nodig ook voor de toekomst! We hebben wel een aantal andere jongens nu er bij,maar die mogen nog niet rijden met passagiers! En ik vrees dat dit dezelfde kant uit gaat.
Rico is dit weekend niet aanwezig op de club.

Geen opmerkingen: