vrijdag 18 februari 2011

Het is vandaag een rustige dag geweest.Mij te rustig! Michiel is even geweest.Ik heb een hoog nodig bezoek gebracht aan een zieke buurvrouw! Jongelui zijn er verder niet geweest, ook dit weekend wordt het erg stil, ook op de club, wat jongelui betreft. Danny, Rico en Ramon komen niet, hebben allerlei andere bezigheden! Wel een beetje saai, wel wil ik zondag naar de SWZ. gaan. Je hebt van die dagen! Patrick is er morgen ook niet, geloof ik! En hier in de garage is ook niets gebeurd, hoop morgen wat te doen. De jongelui hebben woensdag met de treinen gereden en alles staat op andere plaatsen! Wel rijdt alles weer ,gelukkig! En misschien een beetje opruimen, zou ook geen kwaad kunnen! De voorjaarsvacantie is begonnen.Heb nog niets van mijn kleinzoon gehoord of hij komt logeren.

Geen opmerkingen: