vrijdag 11 februari 2011

Het is nu vrijdagavond, hier thuis vandaag weinig of niets gedaan! Straks komt Ramon hier van zijn drum en fanfareband en blijft slapen. De bedoeling was om morgen met zijn 7 1/4'wagen te beginnen. We kunnen niet naar de club, omdat Ramon weer gaat toeteren en zou dan al om 15.00 hr.weer weg moeten gaan en dat heeft niet veel zin, het is wel de bedoeling om zondag naar de SWZ te gaan.
Ik vind het nog steeds jammer dat Danny niet van de partij is, maar kan hem niet dwingen.Ik hoop niet dat hij er spijt van gaat krijgen als het rijseizoen weer gaat beginnen.Je kan nu wel zeggen ik heb geen zin in de club,om welke reden dan ook, grind en aarde rijden en graven moeten ook gebeuren en je laat dit bij voorkeur niet door de ouderen doen,maar als het straks mooi weer is en we beginnen weer....weet ik het zo net nog niet! Door dit sombere weer heb ik ook geen zin in de baan in de tuin, maar dat verandert zodra de zon gaat schijnen en het lekker warm weer wordt!

Geen opmerkingen: