zaterdag 19 februari 2011

Met Rico en Stephan een vriend uit Hazerswoude uit de tijd dat hij nog in het Groene Hart woonde, zijn we naar Tombe gegaan. Rico heeft wat voor zijn autobaan gekocht Stephan wat autotjes en ik heb enkele lengtes flex.rails en een paar wissels gekocht voor de loc.loods. Ze zijn nog even bij mij geweest en heb ze toen naar huis gebracht! Rico komt morgen niet naar de club omdat hij die logé heeft! Ik weet nog steeds niet of Ramon wel of niet komt! Woensdag zou Danny naar mij komen van uit school. We gaan dus niet naar de SWZ. Patrick is vandaag naar de club geweest en heeft veel werk verricht met Vincent aan het seinsysteem en zou morgen ook komen en er mee verder gaan.
Hoorde net dat Ramon morgen ook naar de club komt, dat had hij al gezegd, maar soms is mijn hoofd net een zeef!!! Laten we het maar op de leeftijd gooien! Ik ga nu diep(!!!) nadenken hoe ik de rails zal leggen voor het lok.dépot! Heel moeilijk, hoor, met 2 wissels!!
We hebben het hier vaak over Tombe, zal eens een foto maken van die winkel, die ons goed bevalt ,niet alleen door het assortiment, maar ook door de prettige wijze van behandeling, die wij ondervinden! Ik kom er al een 50 jaar!

Geen opmerkingen: