zondag 20 november 2011

Zondag.
Ook vandaag met Rico naar de club geweest! Er wordt nog steeds hard gewerkt aan het wisselcomplex.
Verder hebben we alle accu's uit mijn treinen gehaald en mee naar huis genomen. Oorspronkelijk zouden Ramon en vooral Danny voor mijn treinen zorgen, ook in de toekomst,daar hier echter niets van terecht komt omdat Ramon dit niet alleen kan en Danny al weken niet komt opdagen op de club, heb ik Rico gevraagd mij hiermee te helpen,wat hij graag doet! Dat houd ook in dat het mede- eigenaarschap van Danny op de tocht staat! Vind dit jammer maar ik kan er helaas niet op vertrouwen door vooral de vele afwezigheid van Danny op de club (Danny het ligt helemaal aan jou het was niet zo mijn bedoeling! We kunnen het nog veranderen,reageer eens!) Rico heeft dit voorlopig over genomen! Je moet er altijd rekening mee houden dat ik er op een gegeven moment niet meer ben, ivm. mijn leeftijd! En dan moet er iets geregeld zijn en niet de club er voor laten opdraaien!
Geen foto's, moet morgen mijn camera weg brengen!

Geen opmerkingen: