zaterdag 19 november 2011





Zaterdag.
Ben vandaag op de club geweest,Ramon,Patrick en Jeroen waren er ook weer. Helaas geen Danny, vraag mij af waarom hij niet meer komt! Wil hij geen contact meer met de club ( en ik vraag mij soms af, ook niet meer met mij en met contact bedoel ,ik ook mailen en bellen, want ik weet dat hij door werkzaamheden niet veel tijd heeft voor persoonlijk contact) Vind dat jammer! En dit is voorlopig het laatste wat ik over Danny meld!!
Heb steeds last mijn fotoapparaat aan de gang te krijgen en ook het opladen geeft moeilijkheden, zal er mee naar een fotowinkel moeten gaan of een andere camera nemen! Er is iets met de verbindingen Ben vrij vroeg weer naar huis gegaan

De nieuwe ramen aan de voorkant van het clubgebouw zitten er in,woensdag de zijkant! Het ziet er mooi uit! Er werd verder hard gewerkt aan de wisselstraat! Morgen ga ik met Rico naar de club.

Geen opmerkingen: