zondag 27 november 2011

Rico en mijn persoon zijn naar de club geweest en vrij vroeg weer naar huis gegaan, Rico had een kleine aanvaring met een bestuurslid,die wat ontactisch optrad, wat Rico niet prettig vond en er wat beduusd van was!
Men moet wat meer tact gebruiken en niet meteen van alles gaan roepen, e.d.zonder de omstandigheden te weten, al was Rico door een opmerking ook niet geheel vrij van schuld! We zijn daar voor ons plezier,dat wordt wel eens vergeten!
We zijn beiden met een wat onprettig gevoel naar huis gegaan!! Wat niet de bedoeling is van `gezellig` naar de club gaan!!
Zijn nu hier bezig met het ombouwen van een onderstel (spoor 0), waar Rico een NS 1700 van wilt maken! Eerst wat slopen en dan weer opbouwen! En hier gaat het gelukkig altijd lekker!! Daar zorg ik wel voor, al ben ik ook niet onfeilbaar!! Kennelijk heb ik wat meer mensenkennis opgedaan en weet hoe er mee om te gaan,door mijn vroegere beroep, ik had steeds met veel en andere mensen te maken,wat ook niet altijd makkelijk was,er gebeurde ook wel eens wat,maar extremen hebben gelukkig nooit plaats gevonden. En was er wat dan werd dit s'avonds (meestal in mijn hut) onder het nuttigen van een biertje uitgesproken en weer glad gestreken!
Ramon krijgt les in draaien van de vader van Michiel!Dat vind ik erg leuk!

Geen opmerkingen: