donderdag 3 november 2011

We, Rico en mijn persoon,zijn vanmiddag weer eens bij Tombe geweest,het wordt bijna een dagelijkse trip! Het ging om decoders voor de loc.van Rico, kan het soms niet helemaal meer volgen!. Later kwam Maarten ook even, die zit in de bouw en is bezig aan een huis in Voorhout.
Heb behoorlijk last en pijn in mijn rug een oude kwaal,die af en toe zijn kop opsteekt Heb nu een pijnstiller genomen en dan gaat het wel weer! Van Danny kreeg ik minder prettige berichten over thuis. Ik hoop dat die opgelost worden,vooral voor hemzelf!
Ik verander wel eens wat aan berichten die ik een paar dagen te voren al geschreven heb, dus lees ze nog maar eens door voor de zekerheid!
Vanavond zijn Rico en Maarten gekomen, hij is nog even in de garage bezig geweest! Ze hebben verder gewerkt aan de verlichting van de fiets van Maarten, de dynamo werkt niet meer,hebben geprobeerd een nieuwe te kopen,maar dat is niet gelukt. Dus Maarten rijdt nu zonder licht, hij baalt wel en is bang om aangehouden te worden! Ze zijn net(22.00 hr) naar huis gegaan.

Geen opmerkingen: