donderdag 17 november 2011

Donderdagavond.
Rico is eind van de middag even wezen kijken! Ben al een tijd niet in de garage geweest, je moet daar dan de verwarming hoger zetten om het behaaglijk te krijgen! En op het moment heb ik daar niets te doen! Hoe is het mogelijk zul je zeggen!
Vaak zit ik s'avonds aan de pc.o.a.te patience, ook nu! Of een ander kaartspel! Daarbij luister ik naar muziek op radio 4 ,de klassieke zender.(ook als ik niet patience speel maar dat weten de meesten wel!!) Nu is niet alles wat er op die zender komt even mooi,althans voor mij niet.De laatste tijd veel modern klassiek! Veel uit Japan. Helaas vind ik dat meestal niet mooi,het is volgens mij meer een dissonant van klanken! Althans zo klinkt het mij in de oren! Ik houd het maar op Mozart,Beethoven en anderen uit die tijd! Maar goed ik blijf toch luisteren, je blijft dan wel op de hoogte van wat er gecomponeerd wordt!
Op het moment ben ik snip verkouden proest en snottert dat het een lieve lust is!! Haal de ene na de andere zakdoek! Enfin,ook dit gaat weer over!

Geen opmerkingen: