zaterdag 3 december 2011

Zaterdag.
Vandaag met Rico bij Tombe geweest, we hebben decoders voor de ICE van Danny aangeschaft. Rico heeft alles mee naar huis genomen en zal ze in die trein monteren. Hij heeft nog een wissel gekocht en verlichting voor de rijtuigen, hij moest twee wissels hebben,maar er was er maar 1. Weet niet meer of hij nog rails heeft genomen,ik dacht dat we dit op de beurs in Houten zouden nemen.
Ik denk dat we het kerstdiner met z'n drieen vieren,Ramon, kan dan niet en gaat ook niet mee naar Houten! Hij heeft het te druk met zijn tentamens van school en dat is belangrijker!Oorspronkelijk zou hij koken, maar wij kunnen het ook! Dat is jammer, want zo valt hij een beetje buiten het viermanschap!!
Ik vermoed dat ik een liesbreuk heb, een oude mannen kwaal!! Ga wel naar de dokter,na de feestdagen, heb er verder geen last van maar moet er tzt.wel wat aan laten doen! Is meestal vrij eenvoudig te verhelpen. Dit weekend ga ik niet naar de SWZ.

Geen opmerkingen: