donderdag 29 december 2011






Bovenste foto, Rico aan het werk met de schakelkasten, andere foto zo ontbijt ik s'morgens!!



De auto is weer terug en in orde, heb hem van morgen weer opgehaald! Het was een kwestie van een zekering,maar ze hebben wel lang naar het mankement moeten zoeken! Ben blij,het zat mij niet lekker!! Mijn vriendin heeft mij gebracht en daarna heb ik bij haar geluncht! Ben nu weer thuis!


Danny en Rico zijn gekomen en hebben zich bezig gehouden met het maken van schakelkasten voor hun treinen. De vriendin van Danny was er ook een lief en aardig meisje,ze heeft lekker gekookt!Danny en Roos zijn later door de vader van Danny opgehaald. Rico heb ik weer thuis gebracht! Het is, zoals altijd, een gezellige dag geweest met hun!


Alleen het rijden in het donker met de auto vind ik niet zo leuk meer, het wordt straks lichter dan is het niet zo.n bezwaar meer,maar volgende winter doe ik dit waarschijnlijk niet meer, je moet je beperkingen kennen!!!

Geen opmerkingen: