donderdag 1 december 2011

Donderdag.
Vanmorgen naar de tandarts geweest in Noordwijk, op de terugweg raakte ik het spoor bijster, dan loop ik gedachtenloos weg en kijk niet precies waar ik mij bevind, moet dat voortaan anders gaan doen! Kon eerst mijn auto niet vinden waar ik hem geparkeerd had,er waren wel vier parkeerplaatsen! Had daar niet zo goed op gelet! En ik kom daar bijna nooit!Voortaan maar opschrijven!!
Ja, dat heb je als je oud wordt dan werkt het niet meer zo vlot!! Vroeger ging dat allemaal automatisch! Is wel lastig! Enfin,ik ben weer goed thuis gekomen!
Rico kwam nog even langs en wilde naar de (kerst) trein van Danny kijken! (wanneer kom je weer eens langs,Danny,ja, ik weet dat je het ook druk hebt!!) Hij ging weer weg omdat hij moest werken! Zal morgen wel weer langs komen. Hij wil ook de kerstboom optuigen,heeft hij al een paar keer gedaan!Ik denk dat ik op een wat andere wijze tegen die beiden aankijk dan anderen op de club, omdat ik ze veel meer meemaak hoe ze in werkelijkheid zijn, ze zijn prettig en gezellig, zou ze niet graag willen missen! Maar ik denk dat ze dat wel weten!

Geen opmerkingen: