zaterdag 17 december 2011

De gekochtte treinen en het cadeau voor Ramon!




Rico zet de treinen op de vloer neer.





De gekochtte treinen van Danny en Rico!








Zaterdag 17 december.
We zijn naar Houten geweest, het was er druk en gezellig.Danny heeft een ICE 3 trein gekocht Zelf heb ik niets aangeschaft Zag wel wat spoor 0 liggen maar dat was allemaal meer speelgoed en geen serieus spul! Rico heeft een Thalys en een Plan V van Fleischmann gekocht.
Het was een gezellige dag, alleen had ik mijn auto op een wat ongelukkige plek neer gezet, waar ik bij vertrek door modder niet uit kon komen, gelukkig was er een automobilist die mij er uit kon trekken!! Voortaan beter uitkijken waar ik mijn auto neer zet! Voor hetzelfde geld is er niemand om mij er uit te trekken!
Danny heeft lekker gekookt! Ze zijn nu in de garage aan het seinsysteem bezig. De vader van Danny komt hem zo ophalen, omdat ik met dit weer liever geen auto rijd zover!



Danny is opgehaald en ik heb Rico naar huis gebracht!Het was een gezellige dag ,maar we misten Ramon!

Geen opmerkingen: