donderdag 15 december 2011

Donderdag
Rico was even hier en is nu naar zijn school voor een schoolfeest, hij komt vanavond weer terug, zal wel laat worden en blijft hier slapen! Hij zag er erg netjes uit in zijn nieuwe kleren! Maarten is ook naar dat feest en zou ook hier slapen maar mag niet! Maar ik begrijp dat wel ivm.het overlijden van zijn moeder, ik denk dat zijn vader op het moment liever niet alleen thuis is!
Het is nu net vrijdag! Rico is weer terug van het schoolfeest en is nu naar bed, om 10.00 hr moet hij morgen weer op school zijn. Maarten heb ik verder niet meer gezien. Vanavond komt Danny.
Morgen (dus zaterdag) gaan we naar Houten! Ik ga zo ook slapen!
Rico heeft hier geslapen en is nu weer naar school,hij komt straks weer terug en dan zal Danny er ook weer zijn,denk ik, we moeten nog boodschappen doen voor het eten van vanavond en Danny wilde koken! Verder is het buiten vies weer!

Geen opmerkingen: