zondag 4 september 2011





Zondag 4 September.
Deze Zondag begon op normale wijze. De treinen met passagiers reden hun ritten, totdat één onzer oudere leden,Theo, ineens niet goed werd en in elkaar stortte.Een gewaarschuwde arts van de GGD.vond het noodzakelijk Theo naar een ziekenhuis te laten brengen.Uit latere berichten bleek dat Theo een hersenbloeding en een hartinfarct had gehad! We hopen van ganze harte dat Theo weer zal herstellen, maar zijn toestand is helaas zeer ernstig! Wij houden U op de hoogte.

Bovenste foto,Theo aan het opstoken van zijn machine die dag!
Danny en Rico zijn vandaag mee naar de club gegaan. Aan het einde van de middag zijn ze ook weer mee naar mijn huis gegaan.Danny blijft vannacht hier slapen en gaat morgen van hier uit naar school. Rico is naar huis gegaan. Ik krijg van de week (zondag) een rooster van Danny(van zijn school)zodat we een vaste wekelijkse afspraak kunnen maken wanneer hij aan het materieel hier gaat werken,dat lijkt ons handiger voor beide partijen.
We zijn niet naar Laman geweest voor de kettingwielen, dat komt een andere keer wel,ik kreeg geen gehoor via de telefoon en vermoedde dat de zaak op zaterdag gesloten was.
De samenkomst met Michiel,Danny,Ramon,Rico en mijn persoon is gehouden en achteraf was iedereen blij en opgelucht dat diverse zaken tot tevredenheid besproken en uitgesproken zijn!.
Maandag.
Danny is zo juist naar school gegaan,het weer is niet best door al die regen,maar daar kunnen we niets aan doen! Zondag zie ik hem wel weer op de club. Zaterdag is mijn jongse dochter jarig.

Geen opmerkingen: