dinsdag 20 september 2011

Rico en Maarten Kamp zijn hier geweest,Maarten van Loon is niet gekomen. Ze hebben oude zaken en meer van die dingen op mijn zolder te voorschijn gehaald en bekeken!! O.a een oude pc. en een oude typemachine!Altijd interessant!!
Morgen is het woensdag en ga ik naar de club maar blijf er niet eten! Ik weet niet of Ramon komt,maar die is er pas tegen de avond en dan ben ik al weer weg.
De moeder van Maarten is naar het ziekenhuis gebracht. Ze zijn er allemaal heen,het is een aflopende zaak. Ik kreeg dit bericht van Rico,die daar thuis zat bij Maarten en zijn zuster. maar ik denk dat die twee nu ook naar het ziekenhuis zijn. Rico was er zelf ook onderste boven van, vooral omdat hij dat drama ook met zijn vader heeft mee gemaakt. Ik ken de moeder van Maarten niet maar je voelt wel de spanning mee! Heel erg triest!

Geen opmerkingen: