dinsdag 13 september 2011

Het is nu Dinsdag 13 september.
Het weer ziet er goed uit.Heb nog niet van Ramon gehoord wanneer hij naar Engeland gaat.Misschien is hij al weg! Ook van Danny weet ik nog niet welke dag hij hier in de week wilt komen,hoop het snel te horen. hij moest ook nog een dag af spreken om te sporten.Morgen ga ik niet naar de club,waarschijnlijk pas zondag! Woensdag (morgen) is mijn zwager jarig maar of ik er heen ga ,weet ik nog niet,zeker niet s'avonds!Verder weinig nieuws te melden! Het is stil overal! Weet nog niet wat ik verder ga doen vandaag! Waarschijnlijk verder de gebouwen weer plaatsen op de baan. We zien het wel! Rico en Maarten ook een paar dagen niet gezien! We zouden nog naar Tombe gaan, voor wissels e.d.voor Maarten,enfin zie of hoor het wel.

Geen opmerkingen: