dinsdag 27 september 2011

Woensdag.
Oorspronkelijk was het de bedoeling naar de club te gaan,maar aangezien mijn warmwater en warmte voorziening het weer heeft laten afweten moet ik op de monteur wachten,die pas na 12 hr.kan komen! Ik kan hem zelf wel weer aan de gang krijgen, maar dat is niet de bedoeling van het aut.starten en blijft het zo tobben!!
De monteur is geweest, heeft de oorzaak van het niet goed werken gevonden en alles is weer in orde, volgens hem blijft het nu goed werken!! We zien het wel! Ik blijf een beetje pessimistisch! Het is nu 15.00 hr. te laat om nog naar de club te gaan! We gaan zaterdag.Het rijseizoen is toch voorbij!
De afspraak is dat Danny ,zoveel mogelijk(!) ,iedere donderdag hier zou komen, ben beniewd of dat gaat werken!Morgen alvast niet,want hij heeft een andere(nieuwe?) scooter waar hij nog wat aan moet doen,als ik het goed begrepen heb? Volgende week heb ik diverse verjaardagen waar ik naar toe moet,dus dan kan ik zelf ook niet! Ook niet naar de club!

Geen opmerkingen: