woensdag 14 september 2011








Donderdag.
Danny en Rico hebben hier geslapen. Is altijd gezellig als zij er zijn. Ik ben natuurlijk veel alleen en vind het prettig als er iemand is,en het maakt niet uit dat dit jongeren zijn! (vaak gezelliger, omdat we vaak op dezelfde golflengte zitten!!)Rico is naar school vertrokken en Danny is ook net weg..Misschien dat ik zaterdag naar de club ga,anders pas woensdag. Ik moet oppassen dat ik geen"dubbele"afspraken maak, dat zal de leeftijd wel zijn!!Zondag is Rico jarig en ga ik dan naar hem toe.Dit ter vervanging van eerdere berichten! Het is hier nu kermis, Rico en zijn broertje waren net hier en vermaken zich nu daar!






Bovenste foto een lui moment van Danny en Ramon in Zwitserland,heerlijk in de zon,het had de hele tijd daarvoor geregend!

Geen opmerkingen: