woensdag 24 augustus 2011

Woensdag.
Was oorspronkelijk van plan naar de club te gaan,maar door het minder goede weer blijf ik thuis! Had eigenlijk ook niet zo veel zin! Voel mij een beetje down!!Rico is net weer naar school gegaan,zie hem waarschijnlijk morgen wel weer! Donderdag komt Danny hier,vind het altijd fijn als hij er is! Hij heeft een bepaalde uitstraling die ik prettig vind! Een reden hiervoor kan ik niet geven! Het is een gevoelskwestie.Bij de één heb ik dat meer dan bij de ander! Kennelijk zenden mensen stralen uit, die je niet ziet maar wel kan voelen! (Is dat vriendschap?) Ik hoop dat het wederzijds is. Sommige mensen kun je bijna continu om je heen hebben en anderen kunnen snel irriteren.( al is dat laatste bij mij vrij zeldzaam!). Heb dat vooral bij jongeren.Ben weer een beetje aan het filosoferen!
Vrijdag moet ik erg vroeg op voor de reis naar Duitsland! Krijg er wat meer zin in! Gelukkig.

Geen opmerkingen: