dinsdag 30 augustus 2011

Dinsdag,
Misschien ga ik morgen naar de club en ga dan tegen de avond (voor dat het donker wordt) weer naar huis. In de winter wordt mijn wereld een stuk kleiner,wil met de auto niet onnodig in het donker rijden en het duurt nog wel even voordat mijn medereizigers (Danny,Ramon en Rico) hun rijbewijs hebben, dan is het geen probleem meer,althans voor zover ze in mijn buurt wonen of mee naar huis gaan!
Verder zijn Danny Letsch en Ramon t Hart mede eigenaren van mijn beide treinstellen op de club en wel het "Schollenenbaan" stel K 1 en de Franse motorwagen K 2, dat houdt in dat als ik er niet meer ben ,die treinstellen van hun zijn, wel met de bepaling dat Rico Mullers ( en eventueel anderen) met toestemming van het bestuur van de club er ook mee mogen rijden. Het andere materieel voor het 7 1/4"spoor is al aan de club geschonken. Het is wel de bedoeling dat al dit materieel op de club van het Zuiderpark blijft, dus niet verkocht wordt! Ik noteer dit maar,opdat er geen misverstanden ontstaan.

Geen opmerkingen: