zondag 28 augustus 2011

Onderweg.


Het draaistel van de Mitropa wagen.

Onderweg!


Het station van Eisenach,hier is Bach geboren!




Het traject langs Meiningen.


De bussen,die ons regelmatig van en naar het hotel vervoerden.We hadden er mooi weer bij, hoorde dat het in Holland een stuk minder was.




We zijn weer terug uit Duitsland. Het was een mooie en gezellige reis met prettige reisgenoten, dat laatste moet je maar afwachten! Bovenste foto,dit type motorrijtuig kwamen we regelmatig tegen! Andere foto de diesel,die ons een groot deel van de reis getrokken heeft! Vanaf Rotterdam tot de grens werden we door een stoomloc.BR 01 getrokken. We hebben ook nog achter een BR 41 gereden.In Meiningen werden we met bussen naar het station gebracht,dus was er ,gelukkig,weinig te lopen! Er stonden ook mooie vakwerk huizen in deze omgeving.Ik heb ,helaas,weinig foto's gemaakt omdat ik in eerste instantie van mening was dat ik mijn fototoestel thuis had laten liggen(!) dat bleek bij grondiger onderzoek niet het geval te zijn(hersens!!!) Ik denk, dat ik niet meer zo'n reis zal doen,op mijn leeftijd. Het gaat van mij ook teveel lichamelijke en ook geestelijke inspanning eisen,tenzij ik goede begeleider(s) heb (Danny en Ramon deden hun best en hielden mij in de gaten!),die dan veel moet(en) opvangen!We zien het wel ,het is niet anders!

Geen opmerkingen: