zaterdag 13 augustus 2011

Hier bezeerde Danny zijn been en voet en moest later naar het ziekenhuis in Luzern!! Achteraf viel het nog mee! Maar we moesten wel met de bus naar het station van Luzern om bij een apotheek en arts te komen, die ook nog voor een foto en medicijnen 340 francs vroeg!!.Gelukkig had ik het bij mij,maar was wel gelijk blut,wat ik minder prettig vond! Ik hoop dat Danny dit bedrag gauw terug betaald!! De prijzen in Zwitserland zijn erg hoog geworden!! Dat vinden ze zelf ook niet leuk ivm.het toerisme, maar de lonen zijn ook hoog in vergelijking met Nederland












Daar beneden lopen Danny en Ramon, ik had geen zin die trappen af en weer op te lopen!

















Die wagens hebben tussen de banken tafeltjes,waar in de avond lampjes op geschroefd konden worden!

















Ze hebben er twee "Royal Scot's" en ook een blauw geverfde! Hebben die bestaan?





















De lok.loods met diverse machines.
























Danny als bestuurder van de tram.



























Danny en Ramon op de trein in Chaernsmatt.
































































We (Danny,Ramon en mijn persoon)zijn in Zwitserland geweest van 31 juli tot 6 augustus.Het spreekt bijna vanzelf dat wij met de trein hebben gereisd!! We logeerden in het hotel Chaernsmatt te Rothenburg met de 7 1/4" baan! We hebben een tocht gemaakt met de Pilatusbaan en hebben met de"Üri",een raderboot, gevaren op het meer. Later zullen we er wat meer over vertellen. De ICE waarmee gereisd hebben.

Geen opmerkingen: