woensdag 17 augustus 2011

Woensdag.
Vandaag op de club geweest en er ook gegeten! Verder weinig gedaan! De fut moet er weer wat inkomen.Patrick was er eveneens.Ramon kwam pas toen ik al weer thuis was. Zaterdag ga ik wel naar de club,zondag niet,ga dan naar Brabant. Ramon is het weekend weg met de Drumband en wat Danny doet weet ik niet! Heb tot nu toe niets meer van hem gehoord!We zien het verder wel! Wat de club betreft wordt het een saai weekend!! Volgend weekend ben ik er ook niet,zit dan in Meiningen (Duitsland)met vrienden uit Voorhout, als laatste reis van dit jaar!.Eigenlijk heb ik niet zoveel zin meer om daar heen te gaan,maar kan die vrienden niet in de steek laten dus gaan we maar.Na al die vacanties zal het de daarop volgende weken wel weer wat rustiger worden, hoop ik!!

Geen opmerkingen: