zondag 4 maart 2012

Zondag.
Ook vandaag met Rico op de club geweest. Het was er gezellig! Er werd tevens een practische machinstencursus gehouden.Zelf heb ik weinig meer gedaan dan in tijdschriften lezen! Rond 16.00 hr.waren we weer thuis! Later kwam Rico weer hier ivm.een decoder die ik hier zou hebben en niet kon vinden,kennelijk heb ik niet goed gekeken want Rico vond hem op de vensterbank, op de een of andere manier over het hoofd gezien!! Ach,ja, ouderdom!! Of niet goed gekeken!! Komt mij de laatste tijd meer voor!
In Juli willen Danny,Rico en mijn persoon naar Zwitserland gaan, naar Rothenburg, hotel Chaernsmatt(met de 7 1/4"baan) met de trein, met de auto kan ook maar dan moeten er meer zijn die een rijbewijs hebben en ik denk dat Danny en Rico die nog niet zullen hebben of net! En ze dan meteen met weinig rijervaring voor zo.n rit te zetten is misschien ook niet verstandig al is de Autobahn niet moeilijk te rijden! We zien het wel!

Geen opmerkingen: