dinsdag 27 maart 2012

Dinsdag 27 Maart.
Vanmorgen weer eens bij Tombe geweest om een loc.van Rico te brengen! Ik heb zo naar een parkeerplaats moeten zoeken ,dat ik bij het verlaten van de winkel niet meer precies wist waar mijn auto stond.Hij stond uiteindelijk op de grote parkeerplaats, wat ik voortaan maar altijd zal doen! Je gaat dan zenuwachtig worden en dan weet je het helemaal niet meer,vooral omdat ik vaak hier kom!! Enfin het is allemaal weer gelukt. Eigenlijk moeten die jongens hun machines maar zelf brengen,maar ik weet dat ze dan moeten fietsen en niet zoveel tijd hebben! Misschien waarderen ze het wel dat ik dit doe???
  Over "het gedoe"met Danny en Rico een opbeurende mededeling van Ramon gekregen! Dank je wel, Ramon, maar ik zit niet in de stress hierover,vind het alleen erg vervelend en hoop dat alles weer als van ouds wordt en we weer met z'n allen door 1 deur kunnen !!.Verder heb ik vandaag niets aan de spoor O baan gedaan, de bovenleiding is nog niet helemaal af maar is wel te gebruiken!
  Morgen ga ik weer naar de club. Daarvoor,en bijna iedere ochtend, luister ik naar de "Klassieken": op radio 4

Geen opmerkingen: