zaterdag 31 maart 2012

Zaterdag 31 Maart.
  Vanmorgen wat boodschappen gedaan,dat moet ook af en toe gebeuren! Verder weinig nieuws,ga vandaag niet naar de club. Hangt een beetje van het weer af of ik nog wat aan de spoor 0 baan ga doen, het is nog koud en winderig, misschien dat het nog wat opknapt vanmiddag!
  Vandaag niets aan de baan gedaan. Ik voel mij op het moment erg down en niet senang,weet eigenlijk niet waarom er is eigenlijk geen reden voor maar heb heel weinig zin iets te doen! Bekijk alles hier op internet, mooie sites en minder mooie sites(!)  maar vind niets belangrijk of interessant om te blijven kijken! Enfin,het zal wel weer over gaan!!
  De jongelui zitten nu allen bij hun respectievelijke vriendinnen en dat is ook iets wat ik steeds meer ga missen, maar Coby is al zo lang geleden overleden,dat went dus wel,zegt men,nou dat went dus helemaal niet!
  Morgen naar de club met Rico, een van de drie jongelui, die hier graag komen waar ik erg blij mee ben,dat geeft in ieder geval de nodige afleiding
  Het is dan ook de eerste officiele rijdag het kon wel eens druk worden als het weer goed blijft!

Geen opmerkingen: