maandag 19 maart 2012

Maandag 19 Maart.
Weinig gedaan vandaag,althans tot nu toe! Vanavond komt Marc. en dan zien wel wel wat we doen, althans wat ik doe!! Wel was het mooi weer!! Op de baan zijn de masten geplaatst,nu de bovenleiding nog! Rico is niet geweest,misschien vanavond? Ben nu bezig de diverse accu's vol te laden, dan kunnen ze er weer een tijdje tegen!
Donderdag komt Danny weer, vind het altijd prettig als hij er is, heb daar verder geen verklaring voor!! Weet niet of Ramon nog komt en of hij kan! Er zijn wat strubbelingen over een wagen met een tachometer, het kan zijn dat ik wat onduidelijk ben geweest van wie die wagen eigenlijk is, uiteindelijk van mij,maar ik zeg gauw neem maar mee.en moet daar duidelijker in zijn hoe ik dat bedoel!! Ach,zo leer je altijd weer wat!
Vanavond toen Marc er was werd ik ineens draaierig en misselijk, het kan zijn dat ik van een gehurkte stand ineens te vlug opstond, maar het duurde wel wat lang tot het over was!! Ik had wel nassi gegeten en dat beviel mij ook niet zo goed! Misschien een combinatie van beiden! Enfin,nu is alles weer normaal!

Geen opmerkingen: