zondag 1 januari 2012






Zondag
Vandaag rustig thuis gebleven en heel weinig gedaan! Gekeken naar de verrichtingen van de USA Pacific vloot op de TV. in de oorlog, kan mij alles van toen nog goed herinneren! Ik heb altijd, en zeker toen, veel interesse gehad in die schepen, dat heb ik van mijn vader, die had dat ook en had zelf marine officier willen worden, maar hij had een slecht oog en je moest HBS.opleiding gehad hebben en dat heeft hij, geloof ik, nooit helemaal afgemaakt. Is toen maar violist geworden en gaf les op het conservatorium en particulier! Een heel oude foto uit een ver verleden. Ja, dat ben ik in die doopjurk!! Mijn oma houdt mij vast(moeder van mijn vader) en daar naast mijn ouders,nog heeeel jong! Ik weet niet waar die foto genomen is, het kan Apeldoorn of Lausanne zijn, ik vermoed Lausanne,maar zeker ben ik er niet van.

Geen opmerkingen: