dinsdag 24 januari 2012

Dinsdag.
Ik heb geinformeerd bij mijn verzekeraar over de schade aan mijn auto. Het is voor mij onvoordelig die schade te laten repareren, het kost mij meer dan het opleverd,dus doen we het maar niet! Die paar krassen overleveren we wel! Een potje verf kan wonderen doen!
Hallo Danny hoe gaat het met jou, ik hoor weinig van je, je zei dat het de laatste keer hier zo gezellig vond om te "werken", dus, wat let je. Je ontvangt de mails niet goed dus doe ik het maar zo in de hoop dat je die wel kunt lezen, anders moeten we op de ouderwetse toer, bellen!!
Danny, ik heb bericht van je gehad, dus misschien tot volgende week! Ik weet dat ik vaak mail en dan vergeet dat degenen die ik mail weinig tijd heeft door school e.a, zaken, vergeef mij!! Dat komt omdat ik alleen ben!! Ik zeg vaak tegen Rico, wacht maar als je zelf 87 bent dan gebeurd je hetzelfde en weet je hoe dat voelt! Maar ik klaag niet,hoor ik ben een tevreden mens!!Groetjes. Spieri

Geen opmerkingen: