maandag 30 januari 2012

Maandag.
De monteur is geweest, ik heb wel verwarming maar kan het nog steeds niet regelen, hij zal dus weer eens terug moeten komen. Hij staat op 19 graden, dus voorlopig houd ik het wel uit zo, maar in orde is het nog niet! Verder heb ik de pantograaf van Rico weer, die lag onder de tafel, de monteur zag hem liggen, heb ik toch niet goed gekeken!
Met Rico naar de Tombe geweest om zijn Sprinter op te halen. Rico bleef hier eten. Later kwam Marc, zo als gewoonlijk ,ook! Rond 21.00 hr. zijn beiden weer naar huis gegaan de kou in brrrr!!
Achteraf blijkt dat ik de verwarming wel kan regelen, dus dat is in orde,gelukkig!
Hoorde van Rico dat Danny vrijdag zou komen,later vernam ik hetzelfde van Danny zelf. Hoop dat het niet zo koud is dan,maar hier binnen is het lekker! Zit met zulke dagen weinig in de garage komt wel weer als het wat warmer wordt!
Hallo Jordi, hoe is het met jou, ik vermoed dat je die berichten wel leest,of niet?
Ramon zou a.s.,woensdag misschien komen, ik zie het wel!

Geen opmerkingen: