maandag 9 januari 2012

Maandag,
Een kalme dag tot nu toe, vanavond zal Marc wel komen! Ik denk Rico ook! Dan zijn we met z.n drieen in de garage! Ben nog steeds onrustig en gespannen heb geen idee hoe en waarvan dat komt! Zal wel weer over gaan!
Ik hoop wel dat Danny nog eens langs komt,hij zou misschien komen! Dat geeft weer de nodige afleiding! Die kan ik wel gebruiken! Ik hoop dat hij zijn scooter heeft kunnen repareren, gisteren lukte dat nog niet! En die heeft hij hard nodig voor school!
Van Fred weer enige informatie ontvangen over mijn familie,het gaat over de ouders van mijn grootmoeder, de familie Hempenius! Er wordt geschreven over de fam.Hemperius, maar dat zal wel een drukfout zijn!
Fred en familie hebben oud en nieuw gevierd in Zwitserland voor zover ik weet met vrienden! Lijkt mij erg gezellig!

Geen opmerkingen: