zaterdag 29 oktober 2011





Zaterdag.
Met Rico naar de club gegaan. Het was er druk met de jongeren en ze waren er allemaal, gezellig met al die voor bereidingen voor Halloween

Danny,waarom was jij er niet? .Michiel was"not amused"dat je er niet was op zulke dagen,en vooral omdat je niets zegt!!
Op de lijst staat er dat je morgen(zondag) komt, tenminste "misschien" is doorgestreept en "wel" voor in de plaats gezet! Je had mij vertelt dat je drie weekenden niet kon komen,waarom zeg je dat dan niet tegen het bestuur,dan weten ze dat en zijn er geen moeilijkheden over en het vervelende is dat het mij ook raakt en mij verdriet doet, ik maak mij daar ongerust over en ik ken je al zo lang dat ik dit niet normaal vind! Het lijkt wel, of je van de aardbodem verdwenen bent!Wat is er aan de hand?
Zelf ben ik vroeg weggegaan,omdat ik naar een verjaardag moet. Morgen ga ik wel weer naar de club.

Geen opmerkingen: