zaterdag 15 oktober 2011

Deze motorwagen is 105 jaar oud en rijdt nog steeds op de Orbe=Chavonnay baan!












Zaterdag.

Ben even naar de club geweest en om 14.00 nr.weer naar huis gegaan.Ramon,Jeroen en Bjorn waren er.Ramon was de "Pluto"äan het opstoken,maar die wilde niet meer rijden! Waarschijnlijk zitten de zuigerveren vast! Zie foto.
Danny niet, die had ik ook niet verwacht! Vind het jammer dat ik hem nu zo weinig zie en dat hij zich zo om de een of andere reden afzijdig houdt,hij zegt geen tijd te hebben omdat hij nu werkt en stage loopt, maar hoop dat hij toch nog wel contact blijft houden, want daar ga ik nu ook aan twijfelen,hoor ik nog wat van jou,Danny, we kennen elkaar toch al heel wat jaren en hebben veel samen gedaan! Hij mailde wel na 31 december, maar dan zijn we weer twee en een halve maand verder. Voor hem is die tijd"ëen korte spanne tijd", maar voor mij lijkt het maanden!!! Enfin, ik wacht maar af!
Maandag komt Ramon hier tot en met Woensdag, zoals ik al eerder verteld heb! We gaan dan aan zijn "Queen Victoria's Saloon"werken! Hij wil dat rijtuig helemaal afwerken met interieur, tafeltjes,stoelen,lampjes enz.nog een heel werk, maar wel leuk!

Misschien weet Michiel meer over dat rijtuig? Ik meende dat hij een tijd terug zo iets opmerkte! Maar ben het weer kwijt!


Geen opmerkingen: