zondag 30 oktober 2011

Ik heb net contact met Danny gehad en het blijkt dat hij de emails niet goed op zijn mobiel ontvangt (hij heeft geen pc.) Dat veroorzaakt natuurlijk fustraties, zowel bij melder als bij de ontvanger! Ik zal voortaan zoveel mogelijk van de telefoon gebruik maken om met hem in contact te komen! Had het al eerder gemerkt dat niet alles goed door kwam en dan zit ik mij op te winden omdat ik geen duidelijk antwoord krijg!
Heb hem ook gezegd het te melden als hij niet op de club kan komen,zo als nu met Halloween.Hij vond het zelf niet leuk,maar hij kon echt niet komen,dat moet ik maar aannemen. Het stond ook op de lijst op de deur ,dat hij "misschien" kwam,kennelijk heeft iemand er achter geschreven "wel", maar hij zegt dat niet zelf neergezet te hebben.Enfin,dat weten we nu! We hebben soms grappemakers op de club! Hopelijk gaat het in de toekomst beter!
Wij hebben samen veel gedaan en gereist en zijn dus goede vrienden geworden ondanks het grote verschil in leeftijd, en voor vrienden neem je het op,soms tegen beter weten in!
Misschien is het voor hem beter even kalm aan te doen met de club,vooral nu hij erg weinig tijd heeft ivm.school ( hoorde van Patrick,dat hij ook weinig kon komen ivm.school en hij woont op loop afstand van de club) en de school is belangrijk,soms denk ik dat dit op de club niet altijd goed begrepen wordt! Buiten dat is de scooter van Danny defect,wat ook niet bijdraagt tot een vlotte aanwezigheid! Openbaar vervoer is duur!

Geen opmerkingen: