vrijdag 6 mei 2011

Zoals ik in een tijdje geleden meldde, is mijn interesse wat verflauwd voor het gebeuren op spoorweg gebied, waarschijnlijk een tijdelijke inzinking, die we waarschijnlijk allemaal wel eens hebben! Verder probeer ik wat over te dragen van dat gebeuren aan een paar jongelui en hoop dat die het goed overnemen, waar ik goede hoop op heb. want zij vinden het nog spannend en interessant.(hoop ik!!) Ook hier thuis aan de spoor 0 baan gebeurd er weinig. Misschien ligt het ook wat aan het weer, als het warm is heb je, meestal, minder zin! Zit op het moment meer voor in een stoel tijdschriften (ja, van treinen!) te lezen, dan dat ik wat uitvoer! Ben dus ,wat je noemt erg lui!!! Ga dit weekend wel naar de SWZ! Misschien is daar wat nieuws te horen en/of spannende dingen te beleven! Verder is er weinig te melden!

Geen opmerkingen: