zondag 15 mei 2011

Toen ik vanmiddag thuis kwam deed de verwarmimgsinstallatie het niet meer, dat is nu niet zo erg, maar ook de warmwatervoorziening doet het niet en van een koude douche houd ik niet, heb de monteur gebeld maar die is op zondagavond niet bereikbaar! Maar we houden het wel uit tot morgen! Bel morgenochtend wel!
Op de club was het redelijk druk en gelukkig goed weer. Michiel reed op zijn "Black V, Danny op de "Tiny Tim" met Onno, en Geert en Patrick op de parkbaantrein.(Als ik mij niet vergis. Ik geloof dat Danny ook even op de parkbaan is geweest!) Rico zat in het seinhuis 1.en Mario Buys iu seinhuis 3. Alles is verder goed gegaan. Tegen 17.00 hr zijn Rico en ik naar huis gegaan. Van Ramon hoorde ik, dat het met zijn opa wat beter gaat.,een opluchting voor zijn moeder!

Geen opmerkingen: