zondag 22 mei 2011

Nog steeds geen rechterspiegel! Die komt er vrijdag (waarschijnlijk) weer op! Die is er donderdagmiddag op gezet(uit de sloop,maar dat zie je verder niet) en scheelt veel in prijs!












































Dit weekend is weer goed verlopen! Danny en Ramon hebben met de Tiny Tim gereden. Patrick en Mario Buys op de parkbaantrein. Ze hadden volle treinen! Het weer heeft zich goed gehouden. Danny,Ramon en Rico zijn met mij naar huis gegaan,we hadden een erg volle auto omdat er ook een locomotief (NS 610 of is het nu 416, gooi die nummers steeds door elkaar!) en een wagen mee moest, maar het is gelukt! We hoefden niet langs de opa van Danny,omdat zijn vader zijn sleutels al bij mij in de bus had gestopt! De drie hebben bij mij gegeten! Danny is met zijn scooter naar huis gegaan, Rico met de fiets en Ramon heb ik naar de trein gebracht! Het was een gezellig weekend.Ik heb nog steeds geen rechterspiegel aan de auto,dat is wat lastig rijden en dan rij ik wellicht "illegaal",hoop dat ik er morgen wat meer over hoor! De garage zou terug bellen,maar heeft het niet gedaan!

Geen opmerkingen: