donderdag 5 mei 2011

Het was druk met passagiers op woensdag! Zaterdag en zondag zal het ook druk worden! Zaterdag komen er een 200 tal kinderen rijden! Mijn trein, de K 1, rijdt op het moment niet de accu's worden opgeladen! Moet ook nog twee nieuwe accu's kopen, dan kan ik die makkelijk omwisselen! De K 2 moet een ander relais kastje hebben en rijdt dus ook niet!
In der tijd las ik over een modelspoorbaan in Luzern, de Dietschibergbahn (schaal 1:25) die door een 80 jarige man gebouwd en onderhouden werd, dat die man de interesse voor die baan wat verloren had en er dus weinig meer aan deed(overigens het materieel van die baan is opgeslagen in het transportmuseum te Luzern!), dat gevoel ga ik nu ook krijgen, het interesseert mij niet meer voor de volle 100%! Mijn opvolgers,mede eigenaren van de K1 en K2, ( en ze weten zelf wel wie die zijn zie foto van hun hieronder!!) kunnen er op het moment nog weinig aan doen, dat is voor hun toekomst!

Geen opmerkingen: