donderdag 19 mei 2011








Het interieur van zo'n koets was best mooi en comfortabel! Zo zagen de eerste treincoupe's er ook uit! Het ging wel niet zo vlug en de wegen zullen ook wel niet zo best zijn geweest!























































Vandaag hebben we onder auspicien ( als ik dat woord goed gebruik) van de kerk, met een aantal ouderen, een uitje gemaakt naar het rijtuigenmuseum in Rijnsburg. Tevens werd er een goede lunch aangeboden,die best smaakte! Ondanks dat ik jaren in Rijnsburg gewoond heb wist ik niets af van dit museum(mogelijk dat het toen nog niet bestond!)
Het was best interessant,je moet die rijtuigen zien als de voorloper van de trein en auto's! Hiermee werd vroeger gereisd! Jammer, en stom,dat ik op de terugweg mijn rechter auto spiegel er af reed en ook mijn auto wat beschadigde door een wat ongelukkig geparkeerde aanhanger van een vrachtauto! De spiegel wordt vernieuwd maar de rest laat ik zitten!! Dan maar een paar deukjes!!













Geen opmerkingen: