woensdag 25 april 2012

Woensdag 25 April.
Ik blijf vandaag thuis en ga dus niet naar de club! Rico is met zijn examens bezig! Dus die zie ik even niet!
  Morgen verwacht ik Danny hier hij heeft nog niet afgebeld (!) wat de laatste paar keren wel gebeurd is,ik hoop dat hij deze keer nu wel komt! Ach,ja, die jongelui hebben het ook druk vooral als ze ook een vriendin hebben, dan komt zo'n " ouwe" op de tweede plaats!.Zou het jammer vinden als hij weer niet komt vind het altijd prettig als hij er is met Ramon.! Die zal dan ook wel komen,vermoed ik!
   Weet nog niet of ik vandaag wat in de garage ga doen, moet eigenlijk wel! Ook buiten moet het nodige gebeuren.Voel mij wat moe en neerslachtig.De poetsdames zijn net weer vertrokken!
   Buiten ziet het weer er redelijk uit, maar nog niet warm genoeg om in de zon te zitten en het regent merk ik! De wind blijft fris!  Dus zal er vandaag buiten aan de baan niet veel gebeuren!

Geen opmerkingen: