donderdag 26 april 2012

Vrijdag 27 April.
  Danny is zo juist weer vertrokken en komt volgende donderdag, naar alle waarschijnlijkheid, weer hier,het was als van ouds weer gezellig met hem! Ik hoop dat Ramon er dan ook bij is! Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen, eerst maar bedden opmaken! Rico zal ik wel ,op de club zien!Vervelend dat hij het kastje van Rico vergeten is,ik hoop dat hij er de volgende keer aan denkt!
   Vind het symphatiek van hun (Danny,Ramon,Rico)dat ze regelmatig hier komen ondanks dat ze vriendinnen hebben, die best wel eens zullen verzuchten"moet je nu weer naar die ouwe toe!" Wel een bewijs dat ze graag hier zijn!
  Het weer ziet er verder goed uit!
Morgen beginnen de stoomdagen op de club, er blijven er veel slapen,Danny komt niet wat ik persoonlijk wel jammer vind,die heeft kennelijk niet veel meer met de club! Hij vind het te ver heen en weer  rijden vanuit zijn huis! Ik ben al blij dat hij naar mij toekomt!  Maar ja, een ieder doet wat hij het beste vind! Maar Rico,Patrick en Ramon zijn er wel

Geen opmerkingen: