woensdag 18 april 2012

!8 April.
   Met Rico naar de club geweest.Na het eten ben ik naar huis gegaan.Rico is gebleven. Ramon belde op dat hij een motor had,ben heel erg benieuwd! Mijn jongste dochter vertrekt morgen met haar man naar de USA, ik meen Los Angelos voor een vacantie! En een kleinzoon,Kevin, heeft een huis gekregen in Voorhout,in de Irenestraat 7 (meen ik) Morgen komen Danny en Ramon hier.
   Sommige mensen hebben er moeite mee, dat ik dingen vergeet of in herhalingen verval en dat vind ik zelf ook niet leuk en moet dus alles opschrijven!! En ik weet dat het wel erger wordt en niet beter!!Maar daar komen ze tegen hun tijd vanzelf wel achter!! Jammer dat ik dat dan niet meer meemaak!!Verder heb ik een vijftal jongelui waar ik veel mee samenwerk en tot ons aller genoegen! En waar wij veel plezier aan beleven,mijn oudere vrienden zijn allen heengegaan,helaas! ( en dus dat vijftal jonge vrienden,ik verwacht dat zij mij overleven!!)Dat is het nadeel als je zelf oud wordt! Dit moest ik toch even kwijt, omdat niet iedereen dat kennelijk begrijpt!Verder geen nieuws.

Geen opmerkingen: