zaterdag 18 februari 2012

Zaterdag.
Het is nog niet zeker of ik zaterdag 25 Febr.(Rail 2012)naar Utrecht ga, op het moment heb ik er niet zoveel te zoeken! Het is zeer waarschijnlijk allemaal hetzelfde als de vorige keer!!Ik zie het nog even aan! Danny is er dan en zullen we niet zo vroeg op zijn! Het is niet alleen het bovenstaande, maar ook mijn leeftijd speelt een rol, ik heb er wat minder zin in en vind het allemaal nogal vermoeiend!!Ik begrijp dat dit voor jullie jongeren wat moeilijk te begrijpen is! Maar ik zie het wel op de dag zelf! Ja, vrienden, ik word oud en ga het aan alle kanten merken!! Maar geen paniek!!Ik kreeg een opbeurend bericht van Danny wat mij goed doet en ik heel erg waardeer!Bedankt Danny!
Ben verder vandaag niet in de garage geweest! Morgen naar de club, dus zal het wel maandag worden! Moet nodig eens met de Traxx loc.rijden, maar het rijden komt wel weer als het wat warmer wordt en alles open kan in de garage en er dus geen verwarming nodig is!!

Geen opmerkingen: