woensdag 15 februari 2012

Woensdag.
Vanmiddag even met Rico in de garage geweest om de tweede pantograaf van de Traxx loc.omhoog te krijgen.Verder niet meer daar geweest Rico ging ook gauw weg,hij moest op tijd op zijn werk zijn! Het is mij daar ook te koud want de verwarming heb ik niet aan gezet komt van de week wel als de temp.wat hoger is!
Donderdag.
Vanavond eet ik met vrienden in het restaurant van de KTS. Ik wordt opgehaald, dat is dus makkelijk! Hoef dus niet te koken,altijd weer een opgave,wat zal ik eten? Soms doe ik het maar eenvoudig brood met een gebakken ei, maar dan kun je niet altijd doen, groenten zijn ook nodig!We zien wel wat de dag verder brengt!
Danny begint vandaag met zijn auto rijlessen, het zal hem wel lukken, alleen de theorie kan wat moeilijkheden opleveren.Maar het is in ieder geval ook voor mij makkelijk als hij het rijbewijs heeft, vooral als we s 'avonds moeten rijden dan kan hij het overnemen!
Ik ben weer terug van het restaurant, we hebben lekker gegeten!

Geen opmerkingen: