maandag 20 februari 2012

Maandag 20 Febr.
Morgen ,Dinsdag, gaan Rico en mijn persoon naar Rotterdam naar de Railz. spoorbaan kijken! Ik ben er vorig jaar al een keer geweest!.Zaterdag gaan we met Danny er bij naar Utrecht, rail 2012!
Het spoor 0 gedeelte buiten de garage is geheel afgebroken, we gaan er een nieuwe houten ondergrond leggen en daarna de rails weer op monteren! Dat is voornamelijk het werk van Rico, die heeft er kennelijk veel zin in! Maar ik ben daar wel blij mee,want zelf zag ik er wel tegenop!! En het was nodig want het oude hout begon overal te rotten!Verder wordt het overal,indien mogelijk, buiten de bovenleiding om ook een twee rail systeem! Dat geeft natuurlijk wel de nodige complicaties! Maar als ik Rico zo bezig zie, lukt dat hem wel!Er zit veel meer in die jongen dan je zou zeggen en dat is als een compliment bedoeld! Hij doet het allemaal uit zijn hoofd!
Het is nu kwart over tien, ik ben naar binnen gegaan,Rico wil nog even verder!!

Geen opmerkingen: