maandag 13 februari 2012

Maandag.
Fred is vanmorgen geweest, dat doet hij vaker als hij in de buurt moet zijn voor zijn werk. Het is geen fijn weer buiten somber en regen! Ben nog niet in de garage geweest! Nog even met mijn buurman gesproken over het schilderen van onze huizen, dat moet in het voorjaar ook weer eens gebeuren! Vanmiddag is Rico geweest, hij heeft hier gegeten en is nu net naar huis. Ik blijf vanavond lekker binnen, Marc komt niet, die heb ik afgebeld ik vind het te koud in de garage ondanks de verwarming.
Zaterdag de 25 febr.is het weer Rail 2012. Daar gaan we naar toe,zoals het er nu uitziet met Danny en Rico.Het kostte mij nogal wat moeite om het te regelen!
Op de radio hoorde ik een liedje dat mijn moeder vaak zong,"Connaiteu le pay ou fleurisse l'oranger?" Kent U het land waar de sinaasappelenbomen bloeien? Leuk om dat te horen! Het zal wel van de een of andere opera zijn, maar weet niet welke! Dan word ik bij zulke gelegenheden sentimenteel!! Het is allemaal al zo lang geleden, waar blijft de tijd! Hoor haar nog zingen dat deed ze graag en soms zongen we samen,ach waar blijft de tijd!!

Geen opmerkingen: